Rozwijanie lub ratowanie biznesu w kryzysie nie jest łatwym zadaniem.

 

 

Jeszcze większym wyzwaniem niż w normalnych czasach staje się zbudowanie zaufania, niezbędnego do zakupu drogiego produktu lub usługi B2B.

 

 

Jakie je zbudować?

 

 

Każdy będzie zachwalał swoje rozwiązanie.

 

 

 

    • Organizator targów lub konferencji będzie zapewniał, że to u niego będą czekać na Ciebie wymarzeni klienci.

 

 

    • Agencja “generowania leadów” obiecuje, że przy wysyłce odpowiedniej liczby wiadomości coś z tego będzie.

 

 

    • Pozycjonerzy widzą szansę dla Ciebie w wysokiej pozycji Google.

 

 

 

Przykłady mogę mnożyć.

 

 

Nie zrozum mnie źle, nie odmawiam skuteczności tym metodom. Sam z nich czasem korzystam.

 

 

Uwielbiam spotykać się na żywo z obecnymi i potencjalnymi klientami.

 

 

Sam wysyłam czasem kampanie mailowe, aby przetestować hipotezy biznesowe (a wynikami dzielę się na tym blogu)

 

 

Staram się też być wysoko w Google.

 

 

Jednak te metody działają najlepiej, gdy klient już jest zdecydowany na rozwiązanie problemu. Dobrze jak by Cię też trochę znał (na przykład szuka w Google Twojej firmy po poleceniu).

 

 

Co zrobić, gdy nie tylko chcesz zdobyć szukających Twoich usług, ale też dotrzeć do klientów nieświadomych problemów lub rozwiązań?

 

 

W tym celu polecam skorzystania z możliwości LinkedIna.

 

 

Dlaczego? 

 

 

Ten kanał zadział mi najlepiej w życiu. W ten sposób pozyskałem najlepszych i najwięcej klientów.

 

 

Sam działam na globalnym rynku i nawiązuję kontakty m.in. w USA, mieszkając na co dzień pod lasem w Wielkopolsce.

 

 

Od 2019 roku jedną z moich głównych działalności jest szkolenie i konsultowanie różnych firm w zakresie wykorzystania LinkedIn. Pracowałem z m.in. Miastem Poznań, UPC Polska, Ragnarsonem, We Play Esports, Fordata i wieloma innymi.

 

 

Z moich doświadczeń wynika, że LinkedIn to najlepsze narzędzie do znalezienia i budowy relacji z konkretnymi klientami, a także budowy reputacji w ich oczach.

 

 

Dlatego, gdy zgłosiła się do mnie firma oferująca pomoc w pozyskiwaniu środków na usługi edukacyjne, to tym bardziej się ucieszyłem.

 

 

 

 

Zainteresowany?

 

 

Organizujemy warsztaty zamknięte dotyczące skutecznego wykorzystania LinkedIn. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 3 osoby.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ramowy program warsztatów:

 

 

 

    1. Dlaczego LinkedIn stał się tak istotny dla sprzedaży B2B?

 

 

 

 

    • Jak zmieniła się sprzedaż B2B w ostatnich latach?

 

 

    • Definicje Social Selling i Employer Advocacy

 

 

    • Wpływ LinkedIn na nowoczesną sprzedaż B2B

 

 

    • Mity na temat LinkedIn

 

 

    • Czy każdy powinien budować markę osobistą? Jak to wygląda kontekście LinkedIn?

 

 

 

 

    1. Budowa skutecznego profilu na LinkedIn

 

 

 

 

    • Jak uniknąć błędu popełnianego przez 97% użytkowników LinkedIna?

 

 

    • Jakie 20% działań daje 80% wyników w kontekście tworzenia profilu na LinkedIn

 

 

    • Dostosowanie komunikacji na profilu do celu obecności na platformie

 

 

    • Proste sposoby na atrakcyjną oprawę graficzną z wykorzystaniem darmowych programów

 

 

    • 5 sposobów na podniesienie wiarygodności profilu

 

 

 

 

    1. Odnajdywanie i nawiązywanie relacji z idealnymi klientami

 

 

 

 

    • Sposoby na wyszukiwanie klientów i partnerów biznesowych w darmowej wersji LinkedIn i za pomocą Sales Navigator. 

 

 

    • Określanie profilu idealnego klienta na LinkedIn

 

 

    • Nawiązywanie relacji przez jakościowe zaproszenia

 

 

    • Strategiczne budowanie bazy kontaktów

 

 

    • Nawiązywanie relacji bez wysyłania zaproszenia

 

 

    • Docieranie do większych firm, gdy w proces zakupowy jest zaangażowany więcej osób decyzyjnych

 

 

    • Wykorzystanie inMaili – wady i zalety

 

 

 

 

    1. Budowa reputacji dzięki tworzeniu treści dla firmy i indywidualnego użytkownika

 

 

 

 

    • Jaką funkcję pełnią treści na LinkedIn

 

 

    • Rodzaje dostępnych formatów treści na LinkedIn

 

 

    • Różnica między treściami na profilu prywatnym i firmowym?

 

 

    • 7 Sposobów na znalezienie pomysłów na treści

 

 

    • Organizacja pomysłów dzięki zastosowaniu darmowych narzędzi

 

 

    • Konstrukcja angażujących treści

 

 

 

 

    1. Inne funkcje na LinkedIn i przez zewnętrzne aplikacje

 

 

 

 

    • Social selling index

 

 

    • Narzędzie Crystal do analizy profili potencjalnych klientów

 

 

    • Sposoby na optymalizację działań

 

 

 

Jaki jest cel udziału w szkoleniu?

 

 

Usługa przygotowuje uczestników do:

 

 

 

    • Efektywnego wykorzystania możliwości LinkedIn dla zwiększenia sprzedaży

 

 

    • Wykorzystania LinkedIn do lepszego kontaktu z otoczeniem biznesowym firmy

 

 

 

Chcesz poznać moje metody, zanim zdecydujesz się na bliższą współpracę?

 

 

Zobacz nagrania z moich ostatnich wizyt w podcastach.

 

 

https://www.youtube.com/embed/pCZdQVZcw3U

 

 

 

 

https://www.youtube.com/embed/mqzUXlN5INA

 

 

 

 

https://www.youtube.com/embed/aqC77glJYrY

 

 

 

 

A co, jeśli nie jesteś z Konina?

 

 

Dostępność środków na działalność edukacyjną wygląda różnie w zależności od miasta i regionu. Napisz do mnie na LinkedIn, a dostaniesz w pierwszej kolejności informacje o dostępnych projektach i dotacjach.

 

 

Chcesz skorzystać z oferty dla firm z Konina?

 

 

Organizujemy szkolenie otwarte 02.02 “Wykorzystanie LinkedIn w marketingu i sprzedaży” w Koninie.

 

 

Inwestycja bez refundacji to 1000 zł netto za uczestnika. Natomiast jeśli chcesz wziąć udział i skorzystać z 80% refundacji to wypełnij ten formularz. Czas do 08.01 lub wyczerpania liczby miejsc (12). Karta usługi w Bazie Usług Rozwojowych.

 

 

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie (płacisz dopiero w lutym).

 

 

Drugą opcją są warsztaty zamknięte, dostosowane do potrzeb danej firmy. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 5 osób. Maksymalnie może skorzystać 10 firm.

 

 

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte (płacisz dopiero po realizacji). Jeśli masz jakieś pytania, to też użyj tego formularza.

 

 

Do zobaczenia na warsztacie!

 

 

 

Share This