Mija właśnie 5. tydzień mojego wyzwania budowy biznesu globalnego w ramach Firestarters, wokół newslettera B2Bgrowthletter.com.
Wydarzenia tygodnia?
Rozmowy sprzedażowe i z potencjalnymi partnerami oraz przygotowanie ofert.
Wydatki 50 zł (kolejny miesiąc ActiveCampaign)
Przychody 0 zł
Liczba subskrybentów 222 (free). Prawie dwukrotny przyrost od zeszłego tygodnia!
Co było problemem?
Zakopałem się w tematach ofertowych przez pierwsze 2 dni.
Chciałem maksymalnie wykorzystać szanse, które się pojawiły i przez to miałem spinkę, aby oferty było jak najbardziej idealne. Na szczęście już są zrobione, więc powinno być łatwiej dostosowywać w kolejnych tygodniach.
Zwątpiłem w mój angielski. Mimo tego, że mam już w swoim życiu za sobą sprzedaże do USA to wystarczyła jedyna wiadomość z feedbackiem (bardzo uprzejmym): “wstydzisz się kamery i z Twoim akcentem ciężko cię zrozumieć na video”.
Okazało się później, że chodziło o stary film na stronie, nagrywany po całym dniu w studiu, przy okazji tworzenia mojego kursu. Niemniej trzeba robić swoje. Kolejne spotkania w tym tygodniu mi udowodniły, że nie jest tak źle.
Brak sprzedaży — miło byłoby już coś ogłosić 🙂 Niestety wszystko trwa, a też 2 potencjalnych klientów ze Stanów odwołało rozmowy. W przyszłym tygodniu zawierzam promować dwugodzinną konsultację, połączoną z audytem, która będzie kosztować 297$.
Co wyszło?
Lista ogłoszona w zeszłym tygodniu cały czas się dobrze niosła i jest udostępniana. Stąd prawie podwojenie listy subskrybentów na B2Bgrowthletter.com.
Zdążyłem nagrać tylko 2 spersonalizowane video z aplikacją goToystoy i jeden z odbiorców może być klientem. W przyszłym tygodniu planuję te nagrania uczynić moim głównym priorytetem.
To byłoby na tyle. Dzięki za śledzenie mojej ścieżki!
Tomek
Jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymujesz najciekawsze informacje z procesu budowy mojego biznesu, to zapisz się poniżej.