Mija właśnie 5. tydzień mojego wyzwania budowy biznesu globalnego w ramach Firestarters, wokół newslettera B2Bgrowthletter.com

Wydarzenia tygodnia?

Rozmowy sprzedażowe i z potencjalnymi partnerami oraz przygotowanie ofert.

Wydatki 50 zł (kolejny miesiąc ActiveCampaign)

Przychody 0 zł

Liczba subskrybentów 222 (free). Prawie dwukrotny przyrost od zeszłego tygodnia!

Co było problemem?

Zakopałem się w tematach ofertowych przez pierwsze 2 dni. 

Chciałem maksymalnie wykorzystać szanse, które się pojawiły i przez to miałem spinkę, aby oferty było jak najbardziej idealne. Na szczęście już są zrobione, więc powinno być łatwiej dostosowywać w kolejnych tygodniach.

Zwątpiłem w mój angielski. Mimo tego, że mam już w swoim życiu za sobą sprzedaże do USA to wystarczyła jedyna wiadomość z feedbackiem (bardzo uprzejmym): “wstydzisz się kamery i z Twoim akcentem ciężko cię zrozumieć na video”. 

Okazało się później, że chodziło o stary film na stronie, nagrywany po całym dniu w studiu, przy okazji tworzenia mojego kursu. Niemniej trzeba robić swoje. Kolejne spotkania w tym tygodniu mi udowodniły, że nie jest tak źle.

Brak sprzedaży — miło byłoby już coś ogłosić 🙂 Niestety wszystko trwa, a też 2 potencjalnych klientów ze Stanów odwołało rozmowy. W przyszłym tygodniu zawierzam promować dwugodzinną konsultację, połączoną z audytem, która będzie kosztować 297$.

Co wyszło?

Lista ogłoszona w zeszłym tygodniu cały czas się dobrze niosła i jest udostępniana. Stąd prawie podwojenie listy subskrybentów na B2Bgrowthletter.com.

Zdążyłem nagrać tylko 2 spersonalizowane video z aplikacją goToystoy i jeden z odbiorców może być klientem. W przyszłym tygodniu planuję te nagrania uczynić moim głównym priorytetem.

To byłoby na tyle. Dzięki za śledzenie mojej ścieżki!

Tomek

Jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymujesz najciekawsze informacje z procesu budowy mojego biznesu, to zapisz się poniżej. 

.
Share This

Pokaż Światu jakiego fajnego bloga czytasz

Z każdym udostępnieniem zbliżasz się do życia wolnego od lokalizacji