Rozwijanie lub ratowanie biznesu w kryzysie nie jest łatwym zadaniem.

Jeszcze większym wyzwaniem niż w normalnych czasach staje się zbudowanie zaufania, niezbędnego do zakupu drogiego produktu lub usługi B2B.

Jakie je zbudować?

Każdy będzie zachwalał swoje rozwiązanie.

  • Organizator targów lub konferencji będzie zapewniał, że to u niego będą czekać na Ciebie wymarzeni klienci.
  • Agencja “generowania leadów” obiecuje, że przy wysyłce odpowiedniej liczby wiadomości coś z tego będzie.
  • Pozycjonerzy widzą szansę dla Ciebie w wysokiej pozycji Google.

Przykłady mogę mnożyć.

Nie zrozum mnie źle, nie odmawiam skuteczności tym metodom. Sam z nich czasem korzystam.

Uwielbiam spotykać się na żywo z obecnymi i potencjalnymi klientami.

Sam wysyłam czasem kampanie mailowe, aby przetestować hipotezy biznesowe (a wynikami dzielę się na tym blogu)

Staram się też być wysoko w Google.

Jednak te metody działają najlepiej, gdy klient już jest zdecydowany na rozwiązanie problemu. Dobrze jak by Cię też trochę znał (na przykład szuka w Google Twojej firmy po poleceniu).

Co zrobić, gdy nie tylko chcesz zdobyć szukających Twoich usług, ale też dotrzeć do klientów nieświadomych problemów lub rozwiązań?

W tym celu polecam skorzystania z możliwości LinkedIna.

Dlaczego? 

Ten kanał zadział mi najlepiej w życiu. W ten sposób pozyskałem najlepszych i najwięcej klientów.

Sam działam na globalnym rynku i nawiązuję kontakty m.in. w USA, mieszkając na co dzień pod lasem w Wielkopolsce.

Od 2019 roku jedną z moich głównych działalności jest szkolenie i konsultowanie różnych firm w zakresie wykorzystania LinkedIn. Pracowałem z m.in. Miastem Poznań, UPC Polska, Ragnarsonem, We Play Esports, Fordata i wieloma innymi.

Z moich doświadczeń wynika, że LinkedIn to najlepsze narzędzie do znalezienia i potem budowy relacji z konkretnymi klientami oraz budowy reputacji w ich oczach.

Dlatego jak 2 tygodnie temu zgłosiła się do mnie firma oferująca pomoc w pozyskiwaniu środków na usługi edukacyjne, to tym bardziej się ucieszyłem.

Dzięki temu mogę zaoferować firmom zarejestrowanym w Poznaniu moje warsztaty z 80% refundacją dzięki funduszom WARP.

Zainteresowany?

Organizujemy szkolenie otwarte 13.01 “Wykorzystanie LinkedIn w marketingu i sprzedaży” w Centrum Poznania w przestrzeni “Plus Jeden”.

Inwestycja bez refundacji to 1000 zł netto za uczestnika. Natomiast jeśli chcesz wziąć udział i skorzystać z 80% refundacji to wypełnij ten formularz. Czas do 13.12 lub wyczerpania liczby miejsc (12). Karta usługi w Bazie Usług Rozwojowych.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie (płacisz dopiero w styczniu).

Drugą opcją są warsztaty zamknięte, dostosowane do potrzeb danej firmy. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 5 osób. Maksymalnie może skorzystać 10 firm.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte (płacisz dopiero po realizacji). Jeśli masz jakieś pytania to też użyj tego formularza.

Ramowy program warsztatów:

  1. Dlaczego LinkedIn stał się tak istotny dla sprzedaży B2B?
  • Jak zmieniła się sprzedaż B2B w ostatnich latach?
  • Definicje Social Selling i Employer Advocacy
  • Wpływ LinkedIn na nowoczesną sprzedaż B2B
  • Mity na temat LinkedIn
  • Czy każdy powinien budować markę osobistą? Jak to wygląda kontekście LinkedIn?
  1. Budowa skutecznego profilu na LinkedIn
  • Jak uniknąć błędu popełnianego przez 97% użytkowników LinkedIna?
  • Jakie 20% działań daje 80% wyników w kontekście tworzenia profilu na LinkedIn
  • Dostosowanie komunikacji na profilu do celu obecności na platformie
  • Proste sposoby na atrakcyjną oprawę graficzną z wykorzystaniem darmowych programów
  • 5 sposobów na podniesienie wiarygodności profilu
  1. Odnajdywanie i nawiązywanie relacji z idealnymi klientami
  • Sposoby na wyszukiwanie klientów i partnerów biznesowych w darmowej wersji LinkedIn i za pomocą Sales Navigator. 
  • Określanie profilu idealnego klienta na LinkedIn
  • Nawiązywanie relacji przez jakościowe zaproszenia
  • Strategiczne budowanie bazy kontaktów
  • Nawiązywanie relacji bez wysyłania zaproszenia
  • Docieranie do większych firm, gdy w proces zakupowy jest zaangażowany więcej osób decyzyjnych
  • Wykorzystanie inMaili – wady i zalety
  1. Budowa reputacji dzięki tworzeniu treści dla firmy i indywidualnego użytkownika
  • Jaką funkcję pełnią treści na LinkedIn
  • Rodzaje dostępnych formatów treści na LinkedIn
  • Różnica między treściami na profilu prywatnym i firmowym?
  • 7 Sposobów na znalezienie pomysłów na treści
  • Organizacja pomysłów dzięki zastosowaniu darmowych narzędzi
  • Konstrukcja angażujących treści
  1. Inne funkcje na LinkedIn i przez zewnętrzne aplikacje
  • Social selling index
  • Narzędzie Crystal do analizy profili potencjalnych klientów
  • Sposoby na optymalizację działań

Jaki jest cel udziału w szkoleniu?

Usługa przygotowuje uczestników do:

  • Efektywnego wykorzystania możliwości LinkedIn dla zwiększenia sprzedaży
  • Wykorzystania LinkedIn do lepszego kontaktu z otoczeniem biznesowym firmy

Chcesz poznać moje metody, zanim zdecydujesz się na bliższą współpracę?

Zobacz nagrania z moich ostatnich wizyt w podcastach.

A co jeśli nie jesteś z Poznania?

Dostępność środków na działalność edukacyjną wygląda różnie w zależności od miasta i regionu. Napisz do mnie na LinkedIn, a dostaniesz w pierwszej kolejności informacje o dostępnych projektach i dotacjach.

Chcesz skorzystać z oferty dla firm z Poznania?

Organizujemy szkolenie otwarte 13.01 “Wykorzystanie LinkedIn w marketingu i sprzedaży” w Centrum Poznania w przestrzeni “Plus Jeden”.

Inwestycja bez refundacji to 1000 zł netto za uczestnika. Natomiast jeśli chcesz wziąć udział i skorzystać z 80% refundacji to wypełnij ten formularz. Czas do 13.12 lub wyczerpania liczby miejsc (12). Karta usługi w Bazie Usług Rozwojowych.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie (płacisz dopiero w styczniu).

Drugą opcją są warsztaty zamknięte, dostosowane do potrzeb danej firmy. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 5 osób. Maksymalnie może skorzystać 10 firm.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte (płacisz dopiero po realizacji). Jeśli masz jakieś pytania to też użyj tego formularza.

Share This

Pokaż Światu jakiego fajnego bloga czytasz

Z każdym udostępnieniem zbliżasz się do życia wolnego od lokalizacji