Rozwijanie lub ratowanie biznesu w kryzysie nie jest łatwym zadaniem.
Jeszcze większym wyzwaniem niż w normalnych czasach staje się zbudowanie zaufania, niezbędnego do zakupu drogiego produktu lub usługi B2B.
Jakie je zbudować?
Każdy będzie zachwalał swoje rozwiązanie.
- Organizator targów lub konferencji będzie zapewniał, że to u niego będą czekać na Ciebie wymarzeni klienci.
- Agencja “generowania leadów” obiecuje, że przy wysyłce odpowiedniej liczby wiadomości coś z tego będzie.
- Pozycjonerzy widzą szansę dla Ciebie w wysokiej pozycji Google.
Przykłady mogę mnożyć.
Nie zrozum mnie źle, nie odmawiam skuteczności tym metodom. Sam z nich czasem korzystam.
Uwielbiam spotykać się na żywo z obecnymi i potencjalnymi klientami.
Sam wysyłam czasem kampanie mailowe, aby przetestować hipotezy biznesowe (a wynikami dzielę się na tym blogu)
Staram się też być wysoko w Google.
Jednak te metody działają najlepiej, gdy klient już jest zdecydowany na rozwiązanie problemu. Dobrze jak by Cię też trochę znał (na przykład szuka w Google Twojej firmy po poleceniu).
Co zrobić, gdy nie tylko chcesz zdobyć szukających Twoich usług, ale też dotrzeć do klientów nieświadomych problemów lub rozwiązań?
W tym celu polecam skorzystania z możliwości LinkedIna.
Dlaczego?
Ten kanał zadział mi najlepiej w życiu. W ten sposób pozyskałem najlepszych i najwięcej klientów.
Sam działam na globalnym rynku i nawiązuję kontakty m.in. w USA, mieszkając na co dzień pod lasem w Wielkopolsce.
Od 2019 roku jedną z moich głównych działalności jest szkolenie i konsultowanie różnych firm w zakresie wykorzystania LinkedIn. Pracowałem z m.in. Miastem Poznań, UPC Polska, Ragnarsonem, We Play Esports, Fordata i wieloma innymi.
Z moich doświadczeń wynika, że LinkedIn to najlepsze narzędzie do znalezienia i potem budowy relacji z konkretnymi klientami oraz budowy reputacji w ich oczach.
Dlatego jak 2 tygodnie temu zgłosiła się do mnie firma oferująca pomoc w pozyskiwaniu środków na usługi edukacyjne, to tym bardziej się ucieszyłem.
Dzięki temu mogę zaoferować firmom zarejestrowanym w Poznaniu moje warsztaty z 80% refundacją dzięki funduszom WARP.
Zainteresowany?
Organizujemy szkolenie otwarte 13.01 “Wykorzystanie LinkedIn w marketingu i sprzedaży” w Centrum Poznania w przestrzeni “Plus Jeden”.
Inwestycja bez refundacji to 1000 zł netto za uczestnika. Natomiast jeśli chcesz wziąć udział i skorzystać z 80% refundacji to wypełnij ten formularz. Czas do 13.12 lub wyczerpania liczby miejsc (12). Karta usługi w Bazie Usług Rozwojowych.
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie (płacisz dopiero w styczniu).
Drugą opcją są warsztaty zamknięte, dostosowane do potrzeb danej firmy. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 5 osób. Maksymalnie może skorzystać 10 firm.
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte (płacisz dopiero po realizacji). Jeśli masz jakieś pytania to też użyj tego formularza.
Ramowy program warsztatów:
- Dlaczego LinkedIn stał się tak istotny dla sprzedaży B2B?
- Jak zmieniła się sprzedaż B2B w ostatnich latach?
- Definicje Social Selling i Employer Advocacy
- Wpływ LinkedIn na nowoczesną sprzedaż B2B
- Mity na temat LinkedIn
- Czy każdy powinien budować markę osobistą? Jak to wygląda kontekście LinkedIn?
- Budowa skutecznego profilu na LinkedIn
- Jak uniknąć błędu popełnianego przez 97% użytkowników LinkedIna?
- Jakie 20% działań daje 80% wyników w kontekście tworzenia profilu na LinkedIn
- Dostosowanie komunikacji na profilu do celu obecności na platformie
- Proste sposoby na atrakcyjną oprawę graficzną z wykorzystaniem darmowych programów
- 5 sposobów na podniesienie wiarygodności profilu
- Odnajdywanie i nawiązywanie relacji z idealnymi klientami
- Sposoby na wyszukiwanie klientów i partnerów biznesowych w darmowej wersji LinkedIn i za pomocą Sales Navigator.
- Określanie profilu idealnego klienta na LinkedIn
- Nawiązywanie relacji przez jakościowe zaproszenia
- Strategiczne budowanie bazy kontaktów
- Nawiązywanie relacji bez wysyłania zaproszenia
- Docieranie do większych firm, gdy w proces zakupowy jest zaangażowany więcej osób decyzyjnych
- Wykorzystanie inMaili – wady i zalety
- Budowa reputacji dzięki tworzeniu treści dla firmy i indywidualnego użytkownika
- Jaką funkcję pełnią treści na LinkedIn
- Rodzaje dostępnych formatów treści na LinkedIn
- Różnica między treściami na profilu prywatnym i firmowym?
- 7 Sposobów na znalezienie pomysłów na treści
- Organizacja pomysłów dzięki zastosowaniu darmowych narzędzi
- Konstrukcja angażujących treści
- Inne funkcje na LinkedIn i przez zewnętrzne aplikacje
- Social selling index
- Narzędzie Crystal do analizy profili potencjalnych klientów
- Sposoby na optymalizację działań
Jaki jest cel udziału w szkoleniu?
Usługa przygotowuje uczestników do:
- Efektywnego wykorzystania możliwości LinkedIn dla zwiększenia sprzedaży
- Wykorzystania LinkedIn do lepszego kontaktu z otoczeniem biznesowym firmy
Chcesz poznać moje metody, zanim zdecydujesz się na bliższą współpracę?
Zobacz nagrania z moich ostatnich wizyt w podcastach.
A co jeśli nie jesteś z Poznania?
Dostępność środków na działalność edukacyjną wygląda różnie w zależności od miasta i regionu. Napisz do mnie na LinkedIn, a dostaniesz w pierwszej kolejności informacje o dostępnych projektach i dotacjach.
Chcesz skorzystać z oferty dla firm z Poznania?
Organizujemy szkolenie otwarte 13.01 “Wykorzystanie LinkedIn w marketingu i sprzedaży” w Centrum Poznania w przestrzeni “Plus Jeden”.
Inwestycja bez refundacji to 1000 zł netto za uczestnika. Natomiast jeśli chcesz wziąć udział i skorzystać z 80% refundacji to wypełnij ten formularz. Czas do 13.12 lub wyczerpania liczby miejsc (12). Karta usługi w Bazie Usług Rozwojowych.
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie (płacisz dopiero w styczniu).
Drugą opcją są warsztaty zamknięte, dostosowane do potrzeb danej firmy. W wersji stacjonarnej (1-dniowe) lub zdalnej (rozłożone na dwa dni). Minimalna liczba uczestników to 5 osób. Maksymalnie może skorzystać 10 firm.
Formularz zgłoszeniowy na szkolenie zamknięte (płacisz dopiero po realizacji). Jeśli masz jakieś pytania to też użyj tego formularza.