Prawie miesiąc temu rozpocząłem wyzwanie zbudowania globalnego biznesu z Firestarters. Dzisiaj czas na podsumowanie nr 4.
Wydarzenie tygodnia nr 4? Zrobiłem virala na LinkedIn i nawiązałem relacje z wieloma ciekawymi ludźmi ze świata B2B.
Podsumowanie:
Wydatki 0
Wpływy 0
Liczba subskrybentów free – 125.
Wyzwania tego tygodnia:
Miałem 3 rozmowy sprzedażowe tylko w tym tygodniu i mam wrażenie, że mógłbym lepiej nimi pokierować. Choć wszędzie są otwarte opcje na finalizację.
Z tego powodu planuję przez weekend odświeżyć materiały dotyczące sprzedaży, do których mam dostęp i zrobić zarys skryptu. W moim stylu bliżej jest mi do swobodnej rozmowy i nie zamierzam tego drastycznie zmieniać, ale warto to ulepszyć.
Co się wydarzyło?
Cały tydzień stał pod znakiem listy 100 twórców na LinkedIn, którzy piszą na tematy marketingu i wzrostu B2B.

Premierę zaplanowałem na środę i wyszło bardzo dobrze. Ponad 40 nowych subskrybentów na liście i 400 obserwujących na LinkedIn. Najważniejsze jednak, że nawiązałem relacje z wieloma ciekawymi twórcami i potencjalnymi klientami. Nawet zaraz mam kolejną rozmowę sprzedażową.
Taka lista jest przykładem ego marketingu – docenieniu człowieka, co często wiąże się z udostępnieniem przez niego takiej treści. W tym formacie ważna jest jakaś wartość dodana. Np. w swojej liście dodałem tagi z tematyką, o jakiej pisze dana osoba.

Bardzo istotnym elementem jest także wysoka otwieralność naszych maili (OR powyżej 50%, maile z ostatnich dwóch tygodni to odpowiednio 58,93% i 53,52%) i brak wypisów. Mnóstwo wysiłku kosztuje przyciągnięcie nowych subskrybentów, jakby jeszcze się wypisywali, to byłoby to rozczarowujące. Zobaczymy, czy ten trend utrzyma się przy większej liczbie subskrybentów.
Podsumowanie
To był szalony i emocjonujący tydzień. Cały projekt wygląda coraz bardziej obiecująco 🙂
Jeśli chcesz mieć pewność, że dostaniesz najlepsze informacje o wyzwaniu, to zapisz się poniżej.